Vi skaber tryghed gennem god rådgivning og projektstyring
Vi ved, hvad gode byggeprojekter kræver og hvilke udfordringer, man møder. Derfor er det vores vigtigste opgave, at vi kan skabe gode resultater, som bliver leveret som lovet.
Vi har opbygget mere end 20 års erfaring indenfor byggerådgivning, hvorfor vi har set det meste. Vi ved, hvad det kræver at styre et byggeprojekt igennem, så både kvalitet, tidsplaner og budget holder. Derfor ved vi også, hvornår folk oplever udfordringer og uro samt hvordan, man undgår det. Vi synes selv, vi leverer Danmarks bedste byggestyring, og vores brugertilfredshed bakker os op.
Vi rådgiver andels- og ejerboligforeninger i byggeprojekter.
Vi tager os af de mange opgaver, som er forbundet med jeres byggeprojekt. Hver dag skaber vi gode løsninger, så vi sammen kan fastholde værdien af jeres ejendom. Det gør vi ved:
- Vores respekt for at forbedre og vedligeholde ejendomme og arkitektur.
- Vores forståelse for, hvordan vi kan hjælpe de mennesker, som bor her.
- Vores fællesskab som er baseret på forskellige faglige og personlige kompetencer.
- Vores anerkendelse af, at kundernes behov er det vigtigste.
- Vores tilgang til at vinde kunders tillid gennem faglighed, engagement og tilgængelighed.
- Vores udvikling gennem kunders feedback og vurdering af egen indsats.
A4 sikrer alle den ultimative projektoplevelse gennem vores værdier
Vi lader aldrig nogen i stikken. Alle får den samme gode behandling, uanset hvem de er eller hvornår behovet er der.
Kundens budget er helligt. Vi har styr på vores egen økonomi, vækst og udvikling.
Vi giver kunderne det, som de har brug for. Vi er rigtigt klædt på til at løse vores opgaver.
Alle som møder A4, skal have en god oplevelse. Proces og produkter skal være gode hele vejen rundt.
Vi er dygtige, til det vi gør. Hvis vi gør noget, gør vi det ordentligt.
For at skabe mest mulig værdi bruger vi vores tid med omtanke.
Samarbejde kræver tillid, den tillid skal vi leve op til. Samarbejde kræver gode rammer, dem arbejder vi for at skabe.
Vi lytter til feedback. Vores kundes oplevelse er vores vigtigste viden.